Åbent TR-kursus

26-07-2016

Mandag den 29. august kl. 9 til 16 er der TR-kursus på Vejle Center Hotel, hvor alle interesserede medlemmer af Organistforeningen har mulighed for at deltage.

Om formiddagen står den på erfaringsudveksling i grupper inden for tre temaer: stillingsoptælling, kommunikation med menighedsrådet og kvalifikationstillæg ved nyansættelse, og over middag er der drøftelse af efterårets tillægsforhandlinger.

Dagen rundes af med et par timer i selskab med den populære foredragsholder Tommy Krabbe, cand. mag. i Interpersonel Organisationskommunikation. Overskriften for hans humoristiske foredrag er "Den trælse organisation", hvor han vender tingene på hovedet: I stedet for at tale om trivsel, motivation og arbejdsglæde lægger han sit fokus på, hvordan vi kan gøre hverdagen mere træls på jobbet. Det kan man læse mere om på dentraelseorganisation.dk.

Hvis man ønsker at deltage i dagen, selvom man ikke er tillidsrepræsentant eller bestyrelsesmedlem (og heller ikke nødvendigvis har tænkt sig at blive det), kan man kontakte sekretariatet for nærmere informationer.