Psykolog ansat til Folkekirkens Arbejdsmiljørådgivning

29-12-2016

Projektstyregruppen for det pilotprojekt, som skal etablere en neutral rådgivningsenhed for arbejds-miljøet i Folkekirken, har i december ansat en konsulent til at indgå i arbejdet med rådgivning af de folkekirkelige arbejdspladser.

Psykolog Signe Steenfeldt-Møller er uddannet psykolog fra Aarhus Universitet i 2014 med speciale i arbejdsmiljørådgivning. Hun skal fra januar arbejde tæt sammen med rådgivningens daglige leder, Hans Hjerrild, med base i Sabro ved Aarhus, hvor enheden har til huse i Landsforeningen af Menighedsråds lokaler.

Målsætningen er, at der om fire år er opbygget en rådgivningsenhed med fire eller fem ansatte inklusiv den daglige leder. De øvrige ansættelser må dog vente, til der viser sig et økonomisk grundlag for dem.

Fagbladet Organist.org bringer i sit januar-nummer et større interview med Hans Hjerrild, som giver en status for projektet. Find det via linket nedenfor.

LÆS OGSÅ: