PFA indbyder til en aften om sundhed

06-06-2019

Som medlem af Organistforeningen bliver du nu inviteret til et hyggeligt og lærerigt fyraftensmøde med PFA Pension, der i samarbejde med Præsteforeningen, DOKS, Danmarks Kordegneforening og Organistforeningen afholder et gratis sensommerarrangement fem steder over hele landet.

Kom med til et utraditionelt informationsmøde om pension, hvor du som deltager kommer rundt i forskellige workshops. Her er der mulighed for at tale med en pensionsrådgiver fra PFA, og har du lyst, kan du blandt andet også modtage massage og zoneterapi. I forlængelse af disse workshops vil der være oplæg om ”det grænseløse arbejdsliv”, og aftenen slutter med halvanden time til ”spisning og organiseret networking”.

”Mental balance, fysisk trivsel og sunde digitale vaner. Det er tre vigtige områder, der optager rigtig mange, og derfor inviterer PFA dig til en aften i sundhedens tegn. Kom og hør om vores indsatser, og hvad du selv kan gøre for at holde dig sund og rask,” lyder opfordringen fra PFA.

Arrangementet afholdes kl. 17.00-21.15 i
  • Aarhus den 28. august,
  • Aalborg den 29. august,
  • Sønderborg den 3. september (OBS - arrangementet er flyttet til Kolding),
  • Odense den 4. september og
  • København den 5. september.
Tilmelding sker efter først til mølle-princippet. Du er velkommen til at tage en kollega/ledsager med – vedkommende skal blot oprette sin egen tilmelding af hensyn til forplejning.

Find nærmere informationer om adresser, program og tilmelding på tilmeld.dk/SundhedogPFA

Læs mere om dine medlemsfordele her.