Organistforeningen får ny sekretariatsleder

6. februar 2018

Fra 1. februar er Louis Wollert Torp ansat på sekretariatet i Vejle. Her skal han tage over som sekretariatsleder, når John Poulsen går på pension i løbet af marts.

Louis kommer fra en stilling som personalekonsulent i Struer og Lemvig Provstier, så han kender i forvejen meget til kirkefunktionærers ansættelsesforhold. Og han har i høj grad set frem til at skifte side og altså komme til at arbejde for Organistforeningen. Det fortæller han om i et interview i fagbladet Organist.org.

Foreningens mangeårige sekretariatsleder, John Poulsen, fratræder som nævnt sin stilling i løbet af marts. Herefter fortsætter han på konsulentvilkår som foreningens repræsentant i styregruppen for det igangværende fagpakkeprojekt frem til projektafslutningen i september 2019.

Der vil blive sagt officielt farvel til John på Organistforeningens årsmøde i Kolding den 28. maj 2018.

Læs interviewet med Louis Torp: Gensidigheden er værd at kæmpe for (Organist.org nr. 2, februar 2018)