Henrik Pind Hansen og Lisbeth Risager Gerdes er nye i Organistforeningens bestyrelse

Bestyrelsen har fået to nye medlemmer

22. maj 2023

Ved Organistforeningens generalforsamling i Aalborg den 16. maj sagde bestyrelsen farvel til to medlemmer: Jørgen Kleon Jeppesen og Jens Nielsen. I deres sted er to nye nu trådt til, henholdsvis

• Lisbeth Risager Gerdes, organist ved Hjerting Kirke i Esbjerg og bosiddende i Taulov ved Fredericia.
  • Henrik Pind Hansen, organist ved Sct. Peders og Havrebjerg Kirker i Slagelse og bosiddende i Sorø.

Da bestyrelsen efterfølgende havde konstitueret sig, var formandsposten, næstformandsposten og kassererposten fortsat besat af Ingrid Bartholin Gramstrup, Knud Damgaard Andersen og Karin Bitsch Antonsen.

Se bestyrelsen og hvordan den har fordelt opgaverne