Din pensionsordning i PFA er blevet forbedret

6. april 2022

Vi er glade for at fortælle, at Centralorganisationen af 2010, CO10, i samarbejde med PFA har forbedret vores pensionsordning pr. 1. april 2022. Her kan du læse, hvad det konkret betyder for dig – og samtidig blive klogere på dine muligheder for rådgivning i PFA. Med den forbedrede ordning følger også vores eget pensionssite, hvor du altid kan finde relevante informationer.

Hvad er forbedret:

• PFA Erhvervsevne bliver nu automatisk tilpasset dit lønniveau
  • Dækning for børn udvides, herunder mere fleksibilitet for børnepension
  • Reduktion af investeringsomkostninger – mere til din opsparing

Som medlem af Organistforeningen skal det være attraktivt for dig at have en solid pensionsordning. CO10, har sammen med en ekstern rådgiver undersøgt markedet for at tilbyde deres medlemsorganisationer og deres medlemmer de bedste vilkår. Det har resulteret i, at CO10 og PFA nu har aftalt forbedringer, som giver medlemmerne en bedre pensionsordning. Der er forskellige forbedringer i forhold til, om du er ansat under overenskomst eller som tjenestemand, men fælles for alle medlemmer er PFA’s stærke rådgivningskoncept og digitale løsninger.

“Pensionen er rigtig vigtig, og det er helt afgørende, at du som medlem altid har en opdateret og så attraktiv pensionsordning som muligt. Derfor er jeg rigtig glad for, at CO10 og PFA er blevet enige om den forbedrede ordning,” siger formand Ingrid Bartholin Gramstrup.

Få mere information på webinar eller fysiske informationsmøder med PFA

Du kan høre mere om forbedringerne og dine muligheder i PFA på et af vores webinarer. Der er flere muligheder for at deltage:

Obs: Tilmelder du dig webinaret og ikke kan deltage, så har du mulighed for at se en optagelse af webinaret, som bliver eftersendt til dig på mail.

Du kan deltage i et fysisk informationsmøde på en af følgende dage:

• Tirsdag den 10. maj klokken 16:30 – 18:00 på Hotel Scandic Århus Vest, Rytoften 3, 8210 Aarhus V
  • Onsdag den 11. maj klokken 16:30 – 18:00 på Hotel Scandic Odense, Hvidkærvej 25, 5250 Odense
  • Torsdag den 12. maj klokken 16:30 – 18:00 hos PFA, Sundkrogsgade 4, 2100 København Ø

Tilmeld dig her

De fysiske informationsmøder vil kun blive afholdt, hvis der er tilmeldt minimum 25 deltagere.

Tags: ,