Info om login til hjemmesiden2023-03-02T11:20:40+01:00

Sådan logger du på

Hvis du er medlem af Organistforeningen men mangler et login til den lukkede del af hjemmesiden, så gør sådan her:

1. Klik på ”Log ind” øverst på siden
  2. Klik på ”Mistet adgangskode” under den blå knap”
  3. Skriv den mailadresse, som Organistforeningen har på dig, og tryk enter*
  4. Åbn den mail, du modtager fra WordPress, og klik på linket i mailen
  5. Klik på ”Gem adgangskode” (eller skriv evt. en anden stærk adgangskode i feltet og tryk enter)

* OBS: Hvis du efter det tredje punkt ikke modtager en mail efter kort tid, så kig i din spam-mappe/uønsket mail. Flyt den relevante mail til din indbakke og fortsæt med punkt 4. Er der heller ikke her nogen mail fra Organistforeningen/WordPress, er det fordi, vi ikke ligger inde med din indtastede mail i systemet. Skriv i så fald til Filip på blad@organist.org

SENESTE NYHEDER