window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-43707263-1');
Årsmøde2021-06-05T11:34:53+02:00

Stævnet konverteres til endags-årsmøde

Organistforeningens årsmøde var planlagt til den 16.-19. maj, men er aflyst som følge af corona-situationen. Bestyrelsen arbejder på at planlægge en årsmødedag med generalforsamling i Viborg mandag den 16. august 2021.

Desuden ventes det udskudte Nordisk Kirkemusiksymposium gennemført i august, og Organistforeningens bestyrelse vil derfor opmuntre medlemmerne til at deltage i dette (læs mere om det her).

Læs om årets generalforsamling her.

Formand Ingrid Bartholin Gramstrup skriver i marts-nummeret af Organist.org sådan:

Coronaen sætter stadig sit massive aftryk på folkekirken og alt det, der plejer at foregå af gudstjenester og mangfoldige andre aktiviteter. Det er trist og enerverende ikke at kunne udføre sit vanlige arbejde og have en almindelig velfungerende og inspirerende hverdag. Og hvor længe skal det endnu stå på? Vi ved det ikke.

Derfor har vi set os nødsaget til at tage beslutning om at aflyse dette års stævne. Det gør rigtig ondt. Men vi ser ikke anden mulighed. Vi vil i skrivende stund satse på at fastholde afholdelse af generalforsamlingen til det fastsatte tidspunkt i maj og forhåbentlig kunne gøre det til en enkel god stævnedag, hvor vi måske kan mødes fysisk.

Nærmere informationer om stævnedagen følger snarest muligt i nyhedsbrevet og her på siden.

Organistforeningens årsmøde 2020

Se en lille fotoreportage fra Organistforeningens årsmøde, som fandt sted den 24. august 2020 på Milling Hotel Park i Middelfart (klik på billedet og derefter på fuldskærm-ikonet nederst til højre i videoen).

ARTIKLER OM ORGANISTFORENINGEN

Se alle nyheder