Samarbejdspartnere2022-01-13T13:38:30+01:00

Samarbejdspartnere og fordele

Kirkemusikfaglige relationer

Besøg Organistforeningens nære kirkemusikfaglige relationer:

Vi anbefaler FTFa som din a-kasse

FTF-A har kendskab til vores branche og kan derfor give en målrettet service og rådgivning.

Meld dig ind i FTFa og få

• Økonomisk tryghed med dagpenge
  • Personlig rådgivning om jobsøgning og karriereskifte
  • Sparring på cv og ansøgning inden for 24 timer
  • Tilbudt jobs gennem FTFa Jobindex
  • En af Danmarks billigste a-kasser.

Læs mere om FTFa.

Mulighed for ekstra økonomisk tryghed
Som medlem af FTFa kan du også tegne en lønsikring, hvis du ønsker større økonomisk tryghed. Med FTFa Lønsikring får du:

• Op til 40.000 kroner om måneden oveni dagpengene
  • Dækning i op til 36 måneder
  • 50% rabat de første tre måneder
  • Dækning på op til 90% af din løn.

Læs mere om FTFa Lønsikring.

Du kan også kontakte FTFa på 70 13 13 12 for at høre mere.

Meld dig ind i FTFa og Organistforeningen samtidig

LÆS OGSÅ: Organistforeningen anbefaler a-kassen FTFa (01.12.2019)

CO10 – Centralorganisationen af 2010

CO10 er Organistforeningens forhandlingsorganisation (Centralorganisation). Det er CO10, der på Organistforeningens vegne indgår overenskomster med Medarbejder- og Kompetencestyrelsen samt Kirkeministeriet.

Det er ligeledes CO10, der har indgået aftaler med PFA om bl.a. pensionsordninger for de tilknyttede organisationer.

SE OGSÅ:

Lån & Spar Bank / CO10 Bank

Organistforeningen og CO10 har et samarbejde med Lån & Spar Bank og har etableret CO10 Bank. Du kan som medlem af Organistforeningen få ekstra gode vilkår i banken. Blandt andet høj rente på lønkontoen (de første 50.000 kr.).

Du får en personlig rådgiver, som giver et samlet overblik over dine muligheder.

Book et møde via www.lsb.dk/CO10 og hør mere om dine fordele i en ordentlig og bundsolid bank.

Du kan også se mere her: www.lsb.dk/co10.

Læs mere om dine fordele hos Lån & Spar Bank

PFA Helbredssikring

Du har som medlem af Organistforeningen mulighed for at tegne en helbredssikring via CO10s firmaordning ved PFA Pension. Prisen er om måneden kr. 100 og for ægtefæller kr. 110. Du skal blot åbne og udfylde nedenstående tilmeldingsblanket og indsende den til Organistforeningens sekretariat.

LÆS OGSÅ: Brug din mulighed for helbredssikring i PFA (01.11.2014)

Forbrugsforeningen

Som medlem af Organistforeningen kan du gennem Forbrugsforeningen optjene bonus på dine indkøb hos en lang række forretninger og webshops. Køb blandt andet rejser hos Spies og StarTour, benzin hos Uno-X og byggemarkedsartikler hos Silvan.

Desuden er der mere end 600 tilknyttede tøj- og skoforretninger og 400 webshops, og man kan optjene op til 15 % i bonus hos omkring 300 spisesteder over hele landet.

Mange af Organistforeningens medlemmer benytter muligheden, og i 2020 købte de 184 aktive medlemmer for over 2,6 mio. kr. gennem Forbrugsforeningen og optjente dermed lige omkring 150.000 kr. i bonus. Det svarer til 810 kr. pr. konto, og til sammenligning koster medlemskabet 132 kr. om året.

Indmeldelse foregår via forbrugsforeningen.dk.

Attraktive forsikringer i TJM Forsikring

Som medlem af Organistforeningen kan du købe forsikringer i TJM Forsikring.

Du får gode dækninger, konkurrencedygtige priser og personlig service – og er du medlem og selv kunde hos TJM Forsikring, kan dine voksne børn også blive kunder.

Som forsikringstager i TJM Forsikring får du desuden mulighed for at leje en feriebolig billigt – se if.bookhus.dk.

Danmarks mest tilfredse forsikringskunder

TJM Forsikring har gennem flere år haft Danmarks mest tilfredse forsikringskunder, bl.a. fordi rådgivning og kundeservice prioriteres højt. Samtidig betyder den begrænsede kundekreds, at administrationsomkostningerne er næsten det halve af andre forsikringsselskabers.

Forsikringer der passer til dig
TJM Forsikring tilbyder alle de forsikringer, du typisk har brug for som privatperson. Du får din egen lokale forsikringstillidsmand, som kan hjælpe med at finde frem til de forsikringer, der passer til dig og dit liv her og nu. Forsikringstillidsmanden hjælper også med alt det praktiske i forbindelse med køb af forsikringer mv. Med 80 forsikringstillidsmænd, fordelt over hele landet, er der altid én i nærheden af dig. Kundeservice, skadebehandling og administration varetages af medarbejdere på hovedkontoret i Valby.

En stærk familie
TJM Forsikring samarbejder med Tryg, Danmarks største forsikringsselskab. Det sikrer økonomisk soliditet og del i en række attraktive fordelsaftaler.

Som kunde støtter du – uden at det koster dig ekstra – TrygFondens arbejde med at skabe mere tryghed i Danmark. Samtidig er du automatisk medlem af TryghedsGruppen og har dermed hvert år mulighed for at få udbetalt bonus.

Læs mere om TJM og tegn forsikringer på tjm-forsikring.dk

SENESTE NYHEDER

Se alle nyheder