Medlemskab2023-08-23T09:22:48+02:00

Medlemskab af Organistforeningen

Organistforeningen optager enhver, som har bestået uddannelsen som Organist med Orgel og Korledelse (KMOK) fra en af landets tre kirkemusikskoler, eller som har en tilsvarende uddannelse.

Nyuddannede og nyansatte KMOK’ere skal indmelde sig inden for den første måned for at få ret til bistand med det samme. Ellers skal man være medlem i tre måneder for at få det.

KMOK-studerende kan til reduceret kontingent optages i Organistforeningen. Opmærksomheden henledes dog på, at hvis en KMOK-studerende ansættes i folkekirken før uddannelsen er færdiggjort, er det Dansk Kirkemusiker Forening, der har forhandlingsretten til stillingen, indtil uddannelsen er færdiggjort.

Udmeldelse af foreningen sker skriftligt til foreningens sekretariat med en måneds varsel til udgangen af kalenderåret.

Indmeldelse

Benyt blanketten til indmeldelse nedenfor. Blanketten hentes og udfyldes, og sendes til os på mail kontakt@organist.org. Alternativt kan du sende en mail med de oplysninger, som udbedes i indmeldelsesblanketten.

Blanketten kan også benyttes til indmeldelse i FTFa.

OBS: Såfremt du ikke kan sende sikker mail, opfordrer vi til at fortrolige oplysninger såsom cpr-nummer oplyses til Organistforeningen telefonisk.

Hent blanket til indmeldelse i Organistforeningen og eventuelt FTFa

ARTIKLER OM ORGANISTFORENINGEN