TEMA: Organistforeningen 1972-2022

Fotoreportage fra Organistforeningens stævne den 29. maj til 1. juni 2022 i Viborg – se den her

Et historisk overblik over de vigtigste punkter i foreningens historie – få det her.

Jubilæumsskrifter

Foreningen har i anledning af både 50-års og 25-års jubilæerne udgivet festskrifter – se dem her.

Som en ekstra jubilæumsfejring har vi udgivet en nodeantologi med værker for orgel, kor eller solo-instrumenter (kræver login)

Organistforeningens jubilæumssalme er skrevet af Christiane Gammeltoft-Hansen. Lyt til den og/eller download tekst og noder

Ved gudstjenesten i Asmild kirke den 31. maj 2022 prædikede biskop Henrik Stubkjær om. Læs prædikenen her.

Udgivet i maj 2022. Klik på fuldskærm-ikonet nederst til højre i boksen og læs. Skriftet kan også downloades som pdf ved klik på pilen øverst til venstre i boksen.

Fotoreportage fra Organistforeningens stævne 2022 i Viborg – se den her

Et historisk overblik over de vigtigste punkter i foreningens historie – få det her.

Foreningen har i anledning af både 50-års og 25-års jubilæerne udgivet festskrifter – se dem her.

Organistforeningens jubilæumssalme er skrevet af Christiane Gammeltoft-Hansen. Lyt til den og/eller download tekst og noder